Reklamace/e-shopy:Prodejce nereaguje na reklamaci
13.7.2017
Dobrý den, před dvěma měsíci jsem zakoupil automobil od soukromého prodejce, po jednom týdnu kdy jsem s ním jel se zakouřilo z výfuku a auto přestalo mít výkon, odtáhl jsem jej k mechanikovi který mi řekl, že je prasklá hlava motoru. Kontaktoval jsem prodejce, že se jedná o skrytou vadu motoru, prodejce místo aby se k věci postavil tak mi začal vyhrožovat, poslal jsem mu sms s oficiální žádostí o reklamaci koupeného automobilu, na kterou nereagoval doted. Když jsem se jej pokoušel kontaktovat bylo to zbytečné, podle NOZ mám ovšem nárok na slevu z ceny vozu odpovídající ceně opravy motoru. Prosím mohli by jste mi pomoci?
Vážený pane,
vzhledem k Vámi popsané vadě byste určitě měl mít práva z vadného plnění. Reklamaci bychom doporučili řešit písemně – tedy doporučeným dopisem, kde reklamujete konkrétní vadu a volíte své právo z vadného plnění (takže např. slevu z kupní ceny). Jestliže s Vámi prodávající odmítá komunikovat, zadejte nám případ, naši právníci Váš nárok posoudí a případnou reklamací se budeme zabývat.
S pozdravem Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy