Právo na vaší straně


Reklamace/e-shopy:Prodejce odmítá reklamaci nepojízdného auta

19.4.2017

Reklamace automobilu

Dobrý den minulý týden jsme koupili auto značky renult laguna 1.9 dci 88 kw 2002 jiz po vyjeti s vozem cestou domu sem zacal slyset jakesi huceni pri jizde pri rychlostech kdyz sem vyradil tak nic take po delsi ceste sem slysel sem tam jake si bouchani tak jsem zastavil v praze v letnanech a volal jsem majitelce ze chci vuz vratit a to hned pani na to ze obchod jiz uz probehl a ze stim nesouhlasi takze sme se nedomluvili s autem jsem jel domu i se zavadami a to jeste ten den kdy me ho prodala auto melo delanou cerstve technickou dalsi dny s autem na silnici jsem slysel jake si klepoty rozhodl sem s eze pani auto odvezu zpet a vcera sem ji ho vezll pani volam ze sem na ceste a cestou do benesova z mostu v praze na okruhu zaclo neco tak klepat a razem auto prestalo jet a vozidlo je nepojizdne prosim vas o radu a pomoc jak toto vyresit pani odmita ze by auto prodala v takovem stavu jen jedine co rekla az po prodeji auta ze ji mechanik rekl ze by tam meli byt spatne stabilizatory na aute ale auto je jiz v nepojizdnemu stavu

Dobrý den,pokud máte k dispozici kupní smlouvu, můžete uplatnit právo z vadného plnění. Nicméně by se muselo jednat o vady, které nebylo možné zjistit při prohlídce vozu. Dále také záleží, jestli se jedná o vady podstatné, pak byste mohl skutečně žádat odstoupení od smlouvy, nebo vady méně závažné, pak byste mohl požadovat slevu z kupní ceny, či opravu závad.

S pozdravem

Vaše nároky.cz