Reklamace/e-shopy:Prodejce odmítá vrácení kupní ceny
31.3.2017
dobrý den, zakoupila jsem zimní bundu. 23 měsíc jsem ji šla reklamovat z důvodu vypadávání peří z podšívky. Reklamaci uznali, ale peníze mi vrátit nechtějí. požadují aby jsem si vybrala jiné zboží. Tu samou bundu už nemají. Podle jakého paragrafu a zákona mám právo na vrácení peněz a jak se v tomto případě zachovat. Jedná se o bundu za 16.tis.Kč děkuji za info
Dobrý den,
jestliže Vám prodávající není schopen bundu opravit, ani dodat kus navíc, máte dle §2106 odst. 1 písm. d) odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny. Pokud by Vám prodávající odmítl vyhovět, můžete zadat případ na stránkách vasenaroky.cz, kde Vám s řešením rádi pomůžeme.
Zpět do Reklamace/e-shopy