Reklamace/e-shopy:Prodejce protahuje opravu zakoupeného automobilu
19.4.2017
Dobrý den, zakoupil jsem ojeté auto 28.11.2016 v autoservisu s autobazarem. Auto po 5 dnech přestalo jezdit, tak jsem ho za své náklady odtáhl po telefonické domluvě zpět prodejci s tím, že auto opraví. Do dnešního dne tam auto má nepojízdné, komunikuje smskama a stále zítra to bude, dnes večer to bude a stále dokola již více jak tři měsíce. Mám pocit, že se mi vysmívá. Nevím jak dál postupovat. Děkuji za radu Zeman
Dobrý den,
v případě, kdy se auto stalo nepojízdným, máte nárok na právo z vadného plnění. To může být buď oprava, nebo odstoupení od smlouvy. Pokud autobazar opravu odmítá, zašlete jim odstoupení od smlouvy a žádejte vrácení kupní ceny.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy