Reklamace/e-shopy:Reklamace kávovaru
16.4.2018
Dobrý den, v prosinci 2016 jsem v Elektro Expert koupila kávovar Krups, v lednu 2018 podána první reklamace, přestalo se našlehávat mléko, v servisu vymenili 4 součástky, když jsem to dovezla domů, mléko zase nenašlehalo, hned druhý den jsem podala druhou reklamaci, byla vyměněna další součástka, ale problém zůstal. Třetí reklamaci neuznali, odpověď byla špatné užívání. Vyzkoušeno na ihned na prodejně, mléko to prostě nenašlehalo, prodavačka nafotila výslednou kávu bez pěny+ jsme ještě našli prasklou trysku, kterou nikdo nevyměnil. Po té třetí reklamaci jsem si kávovar ani nepřevzala, ať ho rovnou pošlou zpět do servisu, že si neprevezmu něco, co je evidentně nefunkční... Teď čekám na další vyjádření servisu a můj dotaz zní, co dělat, pokud reklamaci opět neuznají, mám kávovar převzít nebo ne? Jak postupovat dál? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
článek, který se zabývá podobným případem si můžete přečíst zde→ https://www.vasenaroky.cz/aktuality/pravidlo-reklamace-trikrat-a-dost-berou-nekteri-prodejci-doslova
Pokud Vám tedy prodejce nárok na odstoupení neuzná, protože ani neuznal třetí reklamaci, můžete se obrátit na znalce a požádat ho o vypracování znaleckého posudku, který oprávněnost reklamace podpoří či nikoliv.
Jestliže cena Vašeho kávovaru převýšila 5000 Kč, můžete si případ zadat k bezplatnému posouzení zde www.vasenaroky.cz/zadat-pripad
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy