Reklamace/e-shopy:Reklamace letní páskové obuvi
10.7.2017
Dobrý den, koupila jsem si letní páskové boty, které mají středem nártu kovová kolečka, po 10 minutách chůze mám pořezané na obou nohách prsty vedle palce. Boty se nedají nosit. Pří každém kroku se poslední kolečko vzpříčí a zařízne do prstů. Dnes jsem je chtěla vrátit, ale vzali je jako reklamaci s tím, že asi nebude uznaná. Boty stály 1800 kč tak prosím o radu jak postupovat dál. Děkuji Fialová
Vážená paní,
tyto případy jsou bohužel těžko řešitelné, jelikož prodávající bude tvrdit, že bota „nepasuje“ pouze Vám, což není jejich chyba. V takových případech je nejlepším řešením, když si boty pořádně vyzkoušíte a předejdete tak případným reklamacím. Doporučujeme se s prodávajícím dohodnout alespoň na výměně za jiné boty, což je varianta, na kterou by mohl přistoupit.
S pozdravem Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy