Reklamace/e-shopy:Reklamace mobilního telefonu
29.6.2018
Dobrý den, mám problém týkající se mobilního telefonu, kdy i přes videa, kde je evidentní poškození softwaru neuznali již po několikáté reklamaci. Telefon je zakoupen přes T-mobile. A aby toho nebylo málo, i sám T-mobile, nebo spíše jeho zástupce poslal vše k vyřízení a posouzení soudnímu znalci který pod ně spadá... S panem znalcem jsem se snažila dost obtížně komunikovat 5 měsíců kdy mi nakonec napsal, že si mě spletl a že toto pro t-mobile nedělá. Mě tím skončila záruka a T-mobile dal ruce pryč. Toto jednání se mi nelíbí a chtěla bych srovnat nápravu. Prosím co mohu dělat? Jak pokračovat a domoci se svého práva? Děkuji moc Klugová
Dobrý den,
Záleželo by na tom, z jakého důvodu Vám reklamaci neuznali. Pokud se domníváte, že neuznání reklamace nebylo oprávněné, můžete si k nám zadat případ a my ho posoudíme.
Zpět do Reklamace/e-shopy