Reklamace/e-shopy:Reklamace motocyklu zakoupeného přes internet
25.11.2017
Dobrý den! Letos v létě jsem si přes internet objednal malý motocykl, který mi prodejce za úhradu dovezl až domů a platil jsem hotově. V současnosti se na něm objevila závažnější závada, kterou chci reklamovat. Jak je to prosím s dopravou? Je povinen si prodejce pro motocykl přijet? Jde o vzdálenost cca 160 km. Za odpověď děkuji předem. Jaroslav Zítka
Dobrý den,
ačkoli si prodejce pro motocykl přijet nemusí a může vyžadovat, abyste mu jej zaslal na vlastní náklady, pokud bude Vaše reklamace úspěšná, máte ze zákona nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů, tedy např. právě i náklady na zaslání reklamovaného předmětu.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy