Reklamace/e-shopy:Reklamace motoru v autě
14.6.2017
Dobrý den, prosím o radu.Koupili jsme auto v největším autobazaru v listopadu 2016, v květnu roce 2017 auto nejede a bylo nám sděleno že odešel motor.Prosím máme nárok na nějakou kompenzaci když je auto pojištěné? Myslím si že není možné aby odešel motor po půl roce.Děkuji
Dobrý den,
Ve Vašem případě by nejspíše bylo nutné provést odborný posudek o stavu vozu v renomovaném autoservisu, kde by po prohlídce mechanik určil, zda se jedná o závadu skrytou, která byla v motoru již při koupi vozu (v takovém případě byste měli nárok na slevu z kupní ceny vozu, popř. proplacení opravy, nebo i odstoupení od smlouvy), nebo zda se tato vada vyskytla v rámci běžného opotřebení součástek při používání Vašeho vozu a tomuto se nedalo předejít. Pokud se závada projevila v prvních 6 měsících od koupě, musí prodejce prokázat, že závada na zboží nebyla v době koupě.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy