Reklamace/e-shopy:Reklamace poškozeného zboží
29.11.2016
Dobrý den, nedávno jsem objednala nábytek z e-shopu. Bohužel jsem neměla čas na to, abych rozbalila zboží ihned a po týdnu jsem zjistila, že byly krabice pošlapány a desky uvnitř balíku naprasklé. E-shopu reklamci zamítnul, protože jsem se neozvala do jednoho dne od doručení zboží. Dá se v tomhle případě ještě něco dělat nebo mi už zůstane poškozené zboží? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
na uplatnění práv z vadného plnění máte 24 měsíců, pokud si ujednáte s prodávajícím dobu kratší, nepřihlíží se k tomu. Kromě toho se má za to, že pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí zboží, platí, že vada byla na zboží již v době předání. Reklamovat tedy můžete. Předpokládám, že zboží jste kupovala jako spotřebitel, ne pro podnikatelské účely. V takovém případě nelze na tuto koupi vztahovat obecné pravidlo, že zboží musíte překontrolovat, vady oznámit, a k neoznámeným zjevným vadám uplatněním později se nebude přihlížet. Při oznamování vad nejste časově omezena.
Zpět do Reklamace/e-shopy