Reklamace/e-shopy:Reklamace poškozeného zboží
12.4.2018
Dobrý den, objednal jsem z e-shopu zboží, které přestože bylo dobře zabaleno a na balíku nebyly vidět žádné stopy poškození bylo poškozeno. Balík jsem vyzvedával na poště a rozbalil jej až doma. Poslal jsem ihned po rozbalení sms s oznámením, zkoušel volat na tel. číslo na faktuře a poslal mail s oznámením a fotodokumentací. E-shop zatím nereaguje ani na mail ani na telefon. Můžete mi prosím poradit, jak postupovat dále? Děkuji, MT.
Dobrý den,
V tomto případě byste se mněl nejdřív pokusit e-shop urgovat a pokusit se od nich získat vyjádření k reklamaci. Pokud e-shop nebude komunikovat elektronicky pokuste se reklamaci zaslat poštou a uchovejte si podací lístek, kdyby e-shop ani nadále nereagoval.
S pozdravem,
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy