Reklamace/e-shopy:Reklamace služby
12.2.2015
Dobrý den, byla jsem dnes na manikúře v Kladně. po necelých 3 minutách, kdy jsem byla nechtě polita miskou vody (bez omluvy), tato služba skončila a já zaplatila 150,-Kč. Krvácely mě 2 nehtová lůžka a pocítila jsem velmi silnou bolest. Přes nezájem personálu jsem si vyžádala ošetření. Po odchodu jsem se vzápětí vrátila pro velkou krvácivost prstů a bolest a vyžádala si opět ošetření a chtěla jsem účtenku, kterou jsem nedostala. Muž mi sdělil, že účtenky nedávají. Snažila jsem se o reklamaci bolestivých a krvácejících prstů, ale neuspěla jsem.Nakonec jsem vybojovala alespoň účtenku. Před mnoha lety platilo - Náš zákazník, náš pán - v dnešní době je to úplně naopak !
V tomto případě by mohlo vzniknout více nároků. Jednak byste za nekvalitní poskytnutí služby mohla například požadovat vrácení zaplacené ceny nebo slevu z ceny. Současně Vám mohla být nedbalým postupem způsobena také újma na zdraví. Co se týká účtenky, tak na Vaši žádost je dána povinnost vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data, o jakou službu se jedná a za jakou cenu byla služba poskytnuta, a to spolu s identifikačními údaji poskytovatele.
Zpět do Reklamace/e-shopy