Reklamace/e-shopy:Reklamace vozidla u autobazaru
7.7.2015
Reklamace vozidla z autobazaru
Koupil jsem auto v ....... Zjisitil jsem zavady.nebyli odstraněny.Datum koupě 12.6.2015.Zavady které byli v protokolu manažér vysvetlil že to udávaji všem vozidlum ktere stojí pod 100.000Kč.Nechal jsem si17.6.2015 prohlednout u firmi Huindai s.r o.Bylo zjištěno 16 závad které by neprošli tech.prohlidkou.Podal jsem 17.5.2015reklamaci azaroven odstoupeni od smlovy.Odpovězeno ZAMITASE.Duvod že jsem byl upozorněn na tech.stav vozidla.Auto stoji před domem.Prosim o radu.Jsem duchodce a naopravu autaza 50.000nemaám.DĚKUJI R.
Dobrý den,
obávám se, že pokud jste byl na závady vozidla upozorněn a všechny byly vypsány v předávacím protokolu, nebude ve Vašem případě možné od kupní smlouvy odstoupit.
Jiná by byla situace, pokud by vozidlo mělo vady na které jste nebyl při koupi upozorněn. V takém případě by samozřejmě bylo možné od smlouvy odstoupit.
Pokud jste byl upozorněn pouze na některé vady a vozidlo mělo i jiné vady, mám za to, že odstoupit od smlouvy asi nepůjde, ale měl byste nárok na přiměřenou slevu z ceny.
Váš případ však nedokážeme podrobněji posoudit neboť nám chybí potřebné podklady. Pokud tedy máte zájem abychom případ zevrubněji posoudili, neváhejte Váš případ zadat prostřednictvím webových stránek společnosti Vaše nároky.cz a doložte veškeré podklady ve věci (kupní smlouvu, protokol o předání vozidla, komunikace s protistranou apod.). https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad
Zpět do Reklamace/e-shopy