Reklamace/e-shopy:Reklamace vozidla z bazaru
25.6.2018
Reklamace vozidla z autobazaru
Dobrý den, 26.5.2018 jsem zaloupil auto.Po ujetí cca 15 km se rosvítila porucha.Byla to sobota, v bazaru již nikdo nebyl a tak jsem to řešil po telefonu.Bylo mi doporučeno v pondělí se dostavit na diagnostiku. Auto napojily a zjistila velké závady .K autu jsem dostal i pojištění motoru, bohužel se na to prý pojištění nevztahuje. Po zjištění závad v autoservisu se projevily velké závady, oprava cca kolem 85000 Kč. 1.6.2018 jsem dal auto tedy do servisu a cca kolem 14 dnů trvalo než-li jsem dostal vyjádření z pojišťovny, že se bohužel tato oprava na to nevztahuje. Mám dotaz, zda mohu požadovat úhradu opravy ? Auto prý vrátit nejde, mohu si vybrat jiný vůz, ten ale v cenové relaci jaký jsem zakoupil nemají.Stálo 130000,- Kč, což pro mne není málo. Jak mám prosím dále postupovat? Mohu požadovat uhrazení celkové částky v bazaru? Nabízí nám, že my máme uhradit cca kolem 22000,- Kč a oni prý údajně zbývající částku. Proč se mám podílet na opravě, když jsem s autem ujel sotva 15 km? Děkuji Svatoš
Dobrý den,
zde je zejména důležité to, zda jste o závadě věděl při koupi, pokud nikoliv, měl by být odpovědný autoazar. Podobnou odpověď jsme již odpovídali zde https://www.vasenaroky.cz/poradna/auto-zakoupene-v-autobazaru-ma-spatny-motor?t=reklamace-vozidla-z-autobazaru
V případě, že by Vám autobazar dlužil peníze, určitě se na nás můžete obrátit. Stačí zadat případ zde https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad
Zpět do Reklamace/e-shopy