Reklamace/e-shopy:Reklamace zakoupeného předváděcího vozu
22.5.2018
Dobry den.V prosinci 2017 jsem zakoupil novy(předváděcí)vůz.cca po mesici provozu vuz mel zavadu(tkzv.spadl do nouzoveho reřimu)po navštěvě autorizovaneho servis,z vozu vymazali chyby,po dvou dnech se zavada opakovala,po navsteve aut.servisu provedli opravu(vymena cidla plynoveho pedalu,vymazali zavadu.Poujeti cca 2000 km(za mesic a pul,zavada opet nastala,v autorizovanem servise mne ujistovali,že vi kde je problem.vymenili cidlo pedalu,pry cely plynovy pedal a vymazali chyby.po ujeti dalsich cca 2000 km opet naslata zavada,opet nouzovy rezim.Mam momentalne najeto 7500 km a cekam na servis,kde jsem objednan na tento patek.Vozidlu uz neverim,jak by jste postupovali?dekuji za odpoved.S Pozdravem Kucera Roman
Dobrý den,
pokud jste automobil kupoval jako spotřebitel, má prodávající povinnost předat Vám automobil v zákonem stanovené jakosti dle § 2161 občanského zákoníku. Pokud automobil tyto vlastnosti nemá, můžete uplatnit práva z vadného plnění. V případě výskytu většího počtu vad (4 rozdílné závady) nebo opakované závady, která byla u prodávajícího 3x řádně uplatněna a prodávajícím uznána, vzniká kupujícímu nárok na vyřízení reklamace formou odstoupení od kupní smlouvy. Pokud však byla reklamace zatím řešena vždy opravou a výslovně jste nepožádal o odstoupení od kupní smlouvy, budete moci od ní v případě splnění výše uvedených podmínek odstoupit, až se závada opět vyskytne. Pokud jste automobil kupoval jako podnikatel, je situace komplikovanější a bylo by pro odstoupení od kupní smlouvy nutno prokázat, že ze strany prodávajícího došlo k podstatnému porušení kupní smlouvy.
Zpět do Reklamace/e-shopy