Reklamace/e-shopy:Neopravitelný kávovar
25.11.2017
Dala jsem do autorizované opravny De Longi kávovar, který začal po 3 letech mlít jen krátce /sslabá káva). V opravně vyměnili digitální destičku, ovšem stejná závada se po 3 týdnech objevila znovu. Kávovar je v opravně už další 3 měsíce, ale závada není odstraněna. Zaplatila jsem za opravu 3500Kč a nyní mi chtějí vrátit kávovar jako neopravitelný bez vrácení zaplacené částky (s novou, ovšem nefunkční destičkou) nebo hledat další možné chyby (vyměnit další součástku za 2500). Mám nárok na vrácení peněz zaplacených za opravu, která byla reklamována, ale ne opravena? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
obáváme se, že na základě Vámi předložených údajů nejsme schopni Vaši situaci docela posoudit. Obecně ale lze říci, že nárok na náhradu ceny opravy nemáte, neboť za to, že je kávovar neopravitelný, opravna neodpovídá.
Pokud máte pochyby, neváhejte zadat případ naší společnosti k posouzení zdarma.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy