Reklamace/e-shopy:Rezervace zboží
29.11.2016
Dobrý den, rád bych se na Vás obrátil s dotazem. Začátkem června letošního roku vstoupil do předprodeje produkt, sběratelská edice hry Dishonored 2. 29. toho měsíce jsem si ji zarezervoval v internetovém obchodě Originalky.cz. Před dvěma měsíci jsem se tázal, zdali mohu s rezervovaným zbožím počítat, jelikož jsem si všiml, že již byla všude vyprodaná. Byl jsem ujištěn obchodníkem, že to nebude problém, ale před dvěma týdny mi bylo oznámeno, že se mu nikde z důvodu nedostatku nepodaří zboží zajistit a zdali si přeji nechat objednávku aktivní pro případ opětovné distribuce. S tím jsem souhlasil, ale dnes mi bylo oznámeno, že se již nikde nenachází volný kus. Chtěl jsem se zeptat, zdali se obchodník náhodou nedopustil nějakého přestupku, když nabízel nerealizovatelné rezervace a navíc mne ujišťoval o dodání zboží, pravděpodobně již v době nedostatku, kdy věděl, že jej nebude mít? Nějak se mi nepozdává, že by se všechny kusy v České Republice zarezervovaly během pouhých dvou týdnů. Děkuji za Váš čas a odpověď. S pozdravem, R. N.
Dobrý den,
obecně jsou rezervace nezávazné jak z prodejcovy strany, tak i z Vaší. Stává se, že prodejci neobdrží původní objednané množství zboží, to záleží na dodavateli a dalších okolnostech. Pokud by se stalo, že byste měl již zajištěnou před objednávku, tedy že byste už zaplatil za před objednané zboží, tak máte samozřejmě právo na vrácení peněz. To se ovšem netýká tohoto případu.
Zpět do Reklamace/e-shopy