Reklamace/e-shopy:Skrytá vada prodaného dronu
20.7.2017
Dobrý den, Na bazaru jsem prodal dron který jsem složil z dílů koupených opět na bazaru.Kupujícího jsem na toto upozornil a řakl jsem mu že je dron bez záruky.Pro dron nechtěl jezdit 300 km .Poslal jsem ho poštou na dobírku.Po převzetí balíku a odzkoušení tvrdí že vše funguje jen nějak špatně zaostřuje kamera .Reklamuje tedy skrytou vadu a že pošle zpět na dobírku. Já jsem s dronem letěl a žádnou vadu zaostřování jsem neshledal.Nevím jestli s ním něco neprovedl.Prosím o radu co dál.
Vážený pane Koudelko,
v tomto případě je Vaší povinností, jakožto prodávajícího, tuto vadu zreklamovat, jelikož i na věci koupené na bazaru se vztahuje klasická reklamace. Vy, jakožto prodejce, zodpovídáte za funkčnost věci a v případě její vady jste povinen tuto zreklamovat tak, jak si kupující zvolí. V tomto případě je otázka, zda se jedná o podstatnou vadu dronu (která by zakládala právo na odstoupení od smlouvy), jelikož tento je primárně určen k létání, a ne filmování. V takovém případě by totiž kupující měl právo buď na slevu, nebo opravu věci.
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy