Právo na vaší straně


Reklamace/e-shopy:Špatně dodaný díl

11.8.2017

Chybná dodávka zboží

Dobrý den, objednal jsem si v e-shopu dvouhmotový setrvačník na svůj vůz, až když jej mechanik namontoval a pokusil se nastartovat, zjistilo se, že z e-shopu dodali setrvačník pro jinou verzi motoru. V servisu museli auto opět rozebrat a aby ho nemuseli dočasně zkompletovat (další práce za cca. 3000,-) než přijde správný setrvačník, požádal jsem je ať u svého dodavatele objednají správný - ten byl k dispozici hned druhý den. Po e-shopu jsem tedy žádal uhrazení tohoto setrvačníku a práce spojené s demontáží a montáží chybně dodaného dílu: 9100,- Kč za setrvačník a 2500,- za práci. Pán z e-shopu mi odpověděl, že mi zaplatí jen cenu setrvačníku u nich (6200,- Kč) a poštovné za vrácený díl. Je prosím tedy e-shop povinen nahradit tyto náklady způsobené záměnou dílu? Už jen to, že auto jsem musel v servisu mít o den déle a potřebuji jej na dopravu do práce. Předem děkuji za radu a přeji hezký den, Sommer Jindřich tel: 725588761 mail: myto247@gmail.com Benátky 670 33805 Mýto

Vážený

V případě, že náklady vznikly z důvodu špatné objednávky, máte nárok na účelně vynaložené náklady spojené s nutností reklamace.

S pozdravem, Vaše nároky.cz