Reklamace/e-shopy:Vada se vyskytla do 24 hodin
31.8.2016
Dobrý den, zakoupila jsem si mobilní tel. na splátky, hned druhý den po uskutečnění prvního hovoru, jsem přišla na vadu, že nefunguje reproduktor.Okamžitě, ani ne po 24 hod, jsem ho šla vrátit. V prodejně mě nechtějí tel. vyměnit, že už je použitý,pouze po vyjádření servisního technika, zda jsem tel. nepoškodila úmyslně. Chtěla bych okamžitě odsoupit od smlouvy,ale nebylo mě vyhověno, stále se oháněli tím, že musím počkat na vyjádření servisu, které může trvat i měsíc. Jenže to už pak nestihnu 14 ti denní lhůtu na možnost odstoupení. Prosím poraďte co mám dělat.Děkuji
Dobrý den, jestliže jste si zakoupila telefon v klasické kamenné prodejně, bohužel nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní se na tento nákup nevztahuje. Odstoupit od smlouvy do 14 dní bez udání důvodu můžete pouze v případě, že jste si zboží zakoupila přes internet. Jiná situace by samozřejmě byla, pokud by prodejce možnost odstoupení od smlouvy vyloženě deklaroval.
Jestliže se na telefonu vyskytla vada, je potřeba ji reklamovat (bohužel nezáleží na tom, zda se reklama vyskytla za 24 hodin nebo za měsíc). Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní. Reklamaci může uznat nebo neuznat. Pokud ji uzná, může Vám buď vrátit peníze, přístroj opravit nebo nabídnout jiné zboží či přístroj vyměnit za nový. Nárok na automatické vrácení peněž máte pouze v případě, že byla stejná vada reklamovaná a reklamace uznaná 3 krát.
Jestliže prodejce reklamaci neuzná, je možné se obrátit na znalce.
Zpět do Reklamace/e-shopy