Právo na vaší straně


Pojišťovny:Vadné čerpadlo, pojištění

1.7.2016

Pojištění

Dobrý den. Můj dotaz se týká vadné elektrosoučástky - ovládání čerpadla ze studny, které vede k doplatku za elektřinu cca 63 000 / tisíc / Kč/ poslední rok. Zda je reálné, aby fakturu v této výši zaplatila Generali pojišťovna z pojistky Bydlení nebo Domácnost. Paní z ČEZu před cca 2 týdny zjistila spotřebu cca 12 000 kWh od listopadu 2015, kdy byl měněný elektroměr. Následně technik z ČEZu prohlásil po prohlídce elektroměr bez vady. Dnes elektrotechnik zjistil, že ovladač čerpadla z naší studny / téměř celý dům je zásobovaný ze studny/ je vadný, jde do něj 12 Ampér, což odpovídá spotřebě cca 66 kWh/ den a tudíž i faktuře. Dnes jsem oslovil mojí zprostředkovatelku pojistek Generali, zda pojištovna tuto škodu z mé pojistky zaplatí. Zatím přislíbila zjištění více informací. Elektrotechnik, který dnes prováděl revizi v domě a závadu na ovládání čerpadla zjistil, zprávu teprve bude psát, faktura mi přijde do schránky v nejbližších dnech / její výši vím po osobní návštěvě ČEZu/. V pondělí 20.6. přijde technik z ČEZu na druhou kontrolu elektroměru. Dovoluji si zeptat na radu s předstihem- jak mám vyjednávání s Generali a ev. ČEZem uchopit ? Pojistiky příp. samozřejmě naskenuji a pošlu. V domě bydlíme od r.2003, nikdy dříve se mi podobná příhoda nestala. Je paradoxní, že ovládání čerpadla je vadné, bere si velmi vysokou spotřebu elektřiny, jističe nevypadly a voda teče. Dnešní elektrorevidující technik si zavolal kolegu, oba nikdy nic podobného neviděli. Je tudíž otázkou, nakolik bude pojišťovna ochotna toto platit. Děkuji pěkně za odpověď. S přáním pěkného léta

Dobrý den,

konkrétní odpověď Vám bohužel nemůžeme poskytnout, neboť vše záleží na konkrétní pojistné smlouvy a pojistných podmínkách daného pojištění. Bez těchto podkladů není možné posoudit, zda nárok na to, aby za Vás byla tato částka zaplacena, máte či nikoliv.

Zpět do Pojišťovny