Reklamace/e-shopy:Vadné zboží a nereagování eshopu
24.11.2017
Poškozené zboží Reklamace zboží z internetu
Dobrý den. Zakoupila jsem si na e-shopu brankařskou vyrážečku. Po jednom použití praskl po boku celý šev. Zboží jsem zasílala se všemi dokumenty zpět e-shopu jako cenný balík. Dnes je to tři týdny a nikdo se mi neozval zda vůbec zboží dostali. Nereagují ani na emaily, které posílám. Než jsem zboží zaslala, vše jsem s nimi emailem konzultovala. Poslala jsem přesně, jak chtěli. Jediné co teď mám, je smska od pošty, že zboží převzali. Prosím o radu, jak postupovat dál. Děkuji Gabrišková
Dobrý den,
zkuste společnosti zaslat doporučený dopis, pokud se ani na ten neozvou, bylo by vhodné řešit případ právní cestou.
Neváhejte se případně obrátit na naši společnost, která by zřejmě prodejci zaslala předžalobní výzvu k plnění, potažmo by došlo až k žalobnímu podání na vrácení kupní ceny v rámci odstoupení od smlouvy.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy