Právo na vaší straně


Reklamace/e-shopy:Vrácení nevyhovujícího zboží

12.8.2016

Odstoupení od smlouvy

Dobrý den, koupili jsme v kamenném obchodě autosedačku a úplně nám nevyhovuje.Dá se v tomto případě odstoupit od smlouvy,komunikovali jsme s majitelem, ale jeho arogance a drzost překročila hranice. Jak v tomto případě postupovat? Děkuji za brzkou odpověď. Romana B.

Dobrý den, jestliže jste zakoupili zboží v kamenném obchodě, bohužel nemáte nárok na vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu, jak je tomu při nákupu přes internet. Pokud by bylo zboží poškozeno, bylo by možné jej reklamovat, pokud je však zboží v pořádku a prodejce při nákupu neslibuje, že jej můžete do určité doby vrátit, bohužel má prodejce právo zboží nepřijmout. Zákon na nákup v kamenném obchodě pohlíží takovým způsobem, že bylo možné si zakoupené zboží předem osahat, proto nárok na bezdůvodné vrácení nevzniká.