Reklamace/e-shopy:Vrácení televize
14.7.2017
Zdravím, zakoupili jsme si televizi značky "SHARP". Po týdenním požívání se začala zasekávat, nereagovat atd. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vrácení zboží, které jsme bohužel zakoupili v kamenné prodejně, takže nemáme možnost ho vrátit (do 14 dní jako na e-shopech), ale pouze ho reklamovat. Kvůli zkušenostem po jednom týdnu nemáme důvěru ve funkce této televize, dále nám nevyhovují nedostatky o kterých jsme nevěděli. (např. není možnost používat Voyo s čím jsme u "Smart TV" počítali") Předem děkuji za odpověď.
Vážený pane,
oprávněná reklamace má v zásadě čtyři varianty řešení: opravu zboží, výměnu za nové, slevu nebo vrácení peněz. Spotřebitel si ale úplně libovolně vybírat nemůže, záleží, jestli je vada podstatným, nebo nepodstatným porušením smlouvy. K podstatnému porušení smlouvy, které zakládá právo spotřebitele odstoupit od smlouvy, dojde v situaci, kdy bude jasné, že pokud byste o porušení věděl předem, zboží nekoupíte (nemá vlastnosti, pro které jste ho kupovali nebo které jsou u tohoto druhu zboží zásadní nebo vlastnosti, které prodejce sliboval). V opačném případě se jedná o nepodstatné porušení smlouvy. Je třeba prodejce informovat o zvoleném právu.
S pozdravem, Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy