Reklamace/e-shopy:Výměna vadného zboží
8.2.2017
Dobrý den. obracím se na Vás. Koupil jsem na vánoce pod stromeček TV.- SONY- KD55XD8599BAEP, cena : 40.000 kč. od Kasa.cz. Dodalvatel. HP TRONIC ZLLÍN. TV dodána : 2.12. 2016. Po vybalení , později, až na vánoce, očištěna obrazovka od nečistot, jsem objevil jemnou trhlinku na obrazovce. První nahlášení poškození bylo : 27.12.2016 na : customersupoport.cs@eu.sony.com. Odepsali mě, že by se mohlo jednat o poškozený pixel. Podle jejich pokynů jsem věc nahlásil : 28.12.2016. na oddělení : reklamace@kasa.cz . Požadoval jsem výměnu zboží TV. za dodání nového kusu - bezvadného. Dále na pokyny Kasy, jsem tuto věc nahlásil na od borný servis : sirius@sirius-zlin.cz . Servisní technik přijel ke mně domů na kontrolu : 5.1. 2017. Nafotil vše, co potřeboval, zkontroloval uchycení na stěnu, provedeno odborně. Druhý den : 6.1. 2017. jsem obdržel od servisu email , s vyjádřením, že se nejedná o vadu pixelů, ale o vnější mechanický vryp. Jak k tomu došlo nejsem schopen posoudit , napsal. Doporučil, abych s tímto vyjádřením oslovil obchodníka zda mi to vezme zpět a pokud neuspějete , tak oslovit SONY, zda Vám to uznají jako reklamaci. My Vám to bez svolení SONY uznat nemůžeme. Tak jak jsem učinil. Nikde jsem neuspěl. Prosím Vás, dá se tato věc řešit ? Jedná se mi o výměnu a dodání nového bezvadného výrobku. NE vrácení peněz. Veškeré emaile mám. V případě možného vašeho řešení a úspěchu, jaká by byla provize ? S pozdravem pan. Jaroslav Ineman. V Popovicích u UH. Hradiště dne : 12.1.2017.
Dobrý den,
Věc se samozřejmě řešit dá, ovšem je zde problém prokázání, že vada nebyla způsobena manipulací z Vaší strany, nýbrž ze strany prodejce, distributora či výrobce. Pokud jste takto neuspěl, můžete zkusit nezávazné zadání případu do webového formuláře společnosti Vaše nároky.cz, která se podobnými případy zabývá. Provize bývá od 5% do 25%. Odvíjí se ovšem od výše vymáhané částky.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy