Pracovněprávní nároky:Vyřízení renty pro zaměstnance
7.7.2017
Dobrý den, Našemu zaměstnanci už bylo vyplaceno odškodnění za nemoc z povolání po dobu pracovní neschopnosti. Byl ale ze zdravotních důvodů přeřazen na jiný provoz, kde má v průměru o 2000 menší výdělek než před uznáním nemoci z povolání. Předpokládám, že by měl dostávat rentu do výše průměrného výdělku před nemocí z povolání. Nikdy jsem ale tuhle věc nevyřizovala, proto prosím o informaci, co všechno je potřeba a jak mám postupovat, aby náš zaměstnanec tuto rentu dostal? Rovněž prosím o odkaz na potřebné formuláře, pojištěni jsme u Kooperativy. Předem děkuji za ochotu a rychlé jednání Zdravím-Koláčná
Dobrý den,
pro nejjednodušší řešení vašeho problému přímo kontaktujte Vaši pojišťovnu. Její zaměstnanci Vám mohou poskytnout nejpřesnější a nejúčelnější informace. Obecně ale platí, že bude muset být doložen průměrný výdělek zaměstnance před vznikem škody a výdělek zaměstnance dosahovaný po zjištění nemoci z povolání s připočtením případného invalidního důchodu pobíraného z téhož důvodu. Pro konkrétní postup u Vaší pojišťovny ji ale kontaktujte raději přímo.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Pracovněprávní nároky