Pojištění automobilu:Žádost o doplacení špatně naúčtované faktury
10.7.2018
V listopadu 2017 jsem v servisu zaplatila 700 kč za výměnu pneu. V dubnu 2018 jsem v téže servisu zaplatila za stejnou práci 1200 kč. V červnu jsem od tohoto servisu obdržela žádost o zaplaceni doplatku k faktuře z listopadu 2017 ve vyši 500 kc a to z dúvodu že faktura byla chybné zpracována ze nebyly naúčtovány všechny úkony. Musím jejich omyl chybu uhradit a to po tak dlouhé dobé? Děkuji Jirešová
Vážená paní
Servis by musel prokázat, že vy, jakožto průměrný zákazník jste mohla být schopna poznat, že cena je podměřená. Navíc s přechodem roku se mohly pozměnit tarify za práci či materiál. Chyba na straně autoservisu se Vás tudíž netýká a nejste povina doplatek zaplatit, pokud jste se k zaplacení doplatku nezavázala jinak.
Zpět do Pojištění automobilu