Reklamace/e-shopy:Zakoupení zboží nemá požadované vlastnosti
22.6.2018
Dobrý den, kopil jsem před Vánocemi na E shopu Allhere. cz Hoverboard. U tohoto zboží prodávající udává dojezd až 22 km. Když ho dcera začla na jaře používat, vydržel 1 - 2 km. Zboží jsem reklamoval. Po asi týdnu přišel zpět, bez jakéhokoliv vyjádření servisu o provedené opravě a bez jakéhokoliv zlepšení stavu. Reklamoval jsem ho tedy podruhé s úplně stejným výsledkem. Potřetí jsem již nevypisoval reklamační formulář, ale rovnou formulář o odstoupení od smlouvy. Po týdnu se mi poprvé z firmy Allhere někdo ozval s tím, že jejich technik shledal v tomto směru zboží v pořádku a pokud chci opravdu odstoupit od smlouvy, strhnou mi částku 1850 kč za poškrábané plastové kryty a výměnu kol. Nákupní cena byla 4890 kč a za poštovné jsem už celkově zaplatil 690 kč. Jak se mohu bránit, když ani jednou z pře.dchozích reklamací nemám žádné vyjádření prodejce a jelikož jsem takové jednání nečekal a ani jsem se s ním nikdy nesetkal, nenechával jsem si ani podací lístky z pošty. Mám až ten poslední třetí a jelikož už jsem se poučil, ofotil jsem si i zaslaný formulář o odstoupení od smlouvy. Děkuji
Dobrý den,
pokud zboží nemá vlastnosti, pro které jste si ho kupovali nebo které jsou u tohoto druhu zboží zásadní, lze odstoupit od smlouvy pro její podstatné porušení.
V případě, že se v průběhu záruční doby třikrát objeví stejná vada a Vy jej třikrát reklamujete (přičemž vadu 2x opravili), máte právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
Pro bližší posouzení Vaší záležitosti si prosím zadejte případ.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy