Reklamace/e-shopy:Zaplacení zrušené rezervace
14.7.2017
Dobry den Na internetu jsem si nasel ubytovani v Chorvatsku u spol. Booking.com a zarezervoval po nejakem case z osobnich duvod tento pobyt zrusil zaplatil sem 95€ za rezervaci .Obratem mi poslaly ze neni ceho se obavat ze zruseni je vyrizeno.Pred 14 dny mi z uctu odeslo dalsich 285€ coz je zbytek za plny pobyt rezervaci a zruseni delal Booking.com ale penize odesly na Novasol.com s nemi jsem komukoval cca tyden a bez vysledku dalsi tyden jsem komunikoval s Booking.com a to same.Co mohu udelat abych dostal sve penize zpet. Dekuji za odpoved Martin
Vážený pane,
Je třeba zjistit, jakou smlouvu jste se společností booking.com uzavřel. V případě, že nejste spokojen s reklamací zrušené rezervace, nebojte se obrátit na naši společnost a ta Váš případ zdarma posoudí.
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy