Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Zasekávání tabletu

20.7.2017

Reklamace zboží

Dobrý den,koupila jsem v OKAY 13.1. 2017 tablet.První reklamace kvůli sekání se.Daly ho do továrního nastavení.Od té doby když se mi začal sekat,jsem ho opět nastavila do továrního nastavení.Po tom jsem ovšem přišla o všechny soubory,fotky atd.Ted se přestal úplně nabíjet.Opět reklamace před nedobíjením přehřívání a neustálé sekání se. Pan co my vyřizoval reklamaci řekl,že když se seká tak to není na reklamaci,a mám ho dát opět do továrního nastavení,ale to mi je takový výrobek na nic.Je pravda,že to nemohu reklamovat a že po mě můžou chtít abych si ho dávala třeba i 3X do měsíce do továrního nastavení? Děkuji

Dobrý den,

V případě, že koupená věc má vadu, jež znemožňuje její normální používání, jedná se o podstatnou skrytou vadu a máte právo na její odstranění, popř. na dodán nového zboží, nebo slevu z kupní ceny, nebo i odstoupení od smlouvy. Je třeba trvat na reklamaci bez ohledu na to, co Vám prodejce tvrdí. Zároveň je důležité požadovat vždy reklamační protokol, do kterého je nutno uvést, jaké právo jste si zvolila. Pokud tak neučiníte, má prodávající povinnost jako z nepodstatného porušení (tj. vadu opravit, popř. Vám dodat nové zboží). V případě, že Vám vada nebude opravena, nebo že servis vadu odmítne jako nezáruční, bude třeba vyhotovit odborný posudek, jež zdokumentuje stav věci, s tímto navštívit prodejce a dožadovat se vrácení peněz jak za zboží, tak za vyhotovení posudku.

S pozdravem, Vaše nároky