Reklamace/e-shopy:Zaslání jiného výrobku
12.2.2015
Dobrý den, před čase jsem na německém e-shopu zakoupila značkové boty za přibližně 85 €. Objednávku ale zaslali z Číny, čímž pochybuji o kvalitě výrobku, a aby toho nebylo málo, taková zásilka podléhá celnímu řízeni 717 Kč. Při doručení zásilky jsem zjostila, že mi byl zaslán úplně jiný výrobek!! Prodejce nabízí pouze 15 % z celé částky! Co se s tím dá dělat? Děkuji.
Dobrý den,
je zřejmé, že pokud Vám byly dodány jiné boty, než jste si objednávala, nebylo ze strany prodávajícího plněno řádně. Sleva z kupní ceny ve výši 15% se nejeví jako adekvátní. Máte právo, aby Vám bylo dodáno, co jste skutečně objednala.
Podrobnější posouzení Vašeho případu není bohužel vzhledem k poskytnutým informacím možné. Situaci komplikuje zejména fakt, že prodávajícím je německý e-shop a jedná se tedy o mezinárodní vztah.
Zpět do Reklamace/e-shopy