Reklamace/e-shopy:Závada nového vozidla
31.8.2017
Dobrý den. Moje manželka zakoupila 25.8.2015 nové vozidlo Opel Astra kombi v autorizované prodejně v Olomouci. Problémy s vozidlem nastaly v květnu roku 2017. Vozidlo bylo již 3x v servisu s opravami. Během měsíce června a července 2017 bylo vozidlo již 3x v servisu s různými opravami závad a to výměna pístů v motoru, výměna sacího zařízení emisí, výměna turbodmychadla. Nyní opět svítí kontrolka poruchy na motoru. Může již manželka odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat výměnu vozidla? Děkuji za odpověď.
Vážený
V případě koupi nového vozu u prodejce se na tento vůz vztahuje klasické ustanovení o reklamaci. Po třetí reklamaci stejné vady je tedy možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, pokud se prokáže, že závady nebyly způsobeny špatným užíváním vozu a předešlé dvě trklamace byly oprávněné.
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy