Letecká doprava:Zničený kufr
16.6.2016
Přes objednávku www.chytrybalík.cz jsem si objednala přepravce GEIS na odvoz kufru z místa bydliště do místa léčení. Kufr byl úplně nový, v hodnotě cca 800 kč,který mi etravel poslal náhradou za poničený kufr u letecké přepravy, tudíž nemám účtenku. Kufr byl řádně uzamčený a zafoliován a po příjezdu do lázní jsem se zhrozila-kufr měl ulomené madlo, obě dvě nožky, podstavec, táhlo a dokonce u držadla vytržená plátno až na vnitřní látku.Ihned tj. 8.5.2016 vše nafotila, ofotila přepravní lístky a odeslala mailem reklamaci. Kufr je již nepoužitelný.Za 3 dny mi došlo potvrzení, že je zahájeno reklamační řízení a od této doby mlčí.Zítra už uplyne 31 dní od reklamace a nic se neděje-poraďte prosím, jak postupovat dále? Děkuji-Ch.
Dobrý den,
je především důležité, abyste prokázala, že kufr byl před odesláním v bezvadném stavu a při přijetí byl poškozený. Současně je důležité, abyste vyčíslila škodu, jaká Vám vznikla. Pokud by snad přepravce nereagoval po delší dobu, můžete se obrátit na obecné soudy s žalobou na náhradu škody.
Zpět do Letecká doprava