Letecká doprava:Zpoždění letu kvůli vykládce zavazadel
8.11.2016
Dobrý den, nárokovanou kompenzaci za zpožděný let letecká společnost odmítla z důvodu jednání zaměstnanců handlingové společnosti na check-inu (vykládka zavazadel cestujících, kteří neletěli) s tím, že tento fakt nemohli ovlivnit. Děkuji za názor
Dobrý den,
vykládka zavazadel cestujících, kteří neletěli se za normálních okolností neprovádí a zavazadla doletí do místa určení, odkud jsou zpět odeslány svým majitelům. Pokud došlo k vykládce již odbavených zavazadel, pravděpodobně se jednalo o podezřelá zavazadla, kvůli kterým došlo ke zpoždění letu a tuto skutečnost nemohla letecká společnost předvídat. Tudíž se jednalo o mimořádnou okolnost z důvodu bezpečnosti a v tomto případě nevzniká nárok na náhradu škody.
Zpět do Letecká doprava