Reklamace dovolené:Hluk z vedlejších pokojů
14.7.2017
Dobrý den, nyní jsem s dcerou na dovolené na Mallorce, jsme ubytované v hotelu Mediodia, je to hotel hrůzy, od začátku dovolené jsem se nevyspala, z vedlejších pokojů tu hraje hlasitá hudba i do pěti rána, je to jako bych měla reproduktory na pokoji, jsme už obě na pokraji psychických sil. Druhý den jsme se byly zeptat, zda-li by nám pokoj nevymenili, recepční řekla, že jsou plní, takže bohužel, včera večer jsem volala naší delegátce, jestli by nám nepomohla, nevzala telefon a na sms neodpověděla. Mohu i tuto skutečnost reklamovat? V neděli už letíme zpět do domů, nikdy jsem se tak zpět z dovolené netešila. Děkuji za odpověď. Olga Dufková
Vážená paní Dufková
V rámci občanského zákoníku lze vytknout i takovou vadu, která způsobila Snížený komfort – hmyz v hotelovém pokoji, hluk během dne nebo v noci, zápach. Je však třeba toto vytknout co nejdříve, proto si komunikaci odeslanou delegátce uschovejte, popř. si vyžádejte od operátora výpis hovorů jako doklad snahy řešit problém. Nejlépe i zápis z hotelu o problémech. Po návratu je nutno vadu vytknout v co nejbližším možném termínu, a to u firmy, u které jste zájezd platila. Pokud nebudete spokojena s šetřením společnosti, nebojte se obrátit na nás a my Váš případ zdarma posoudíme.
S pozdravem, Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace dovolené