Reklamace dovolené:Nedostatky na dovolené
4.4.2016
Dobrý den, mám dotaz. Přes Pelikána jsme si objednali Srí Lanku. Vše v pořádku, ale CK s námi téměř nekomunikovala jen vystavila fakturu a letenky. Přílet jsme měli 5,00h. ráno - ubytování ve 14,00h bez snídaně. Odlet to samé snídaně v 10,00hod.opustit pokoj a do 22,00h s kuframa na recepci a čekat na odvoz na letiště. T.j. 12 hodin bez jídla a pití. Odlet 01,45h z Colomba. Dá se něco dělat? Děkuji za zprávu.
Dobrý den,
bohužel Vám nemůžu poradit, neboť neznám potřebné podrobnosti případu, tedy zda součástí Vašeho zájezdu bylo i zajištění občerstvení v průběhu čekání.
Děkuji za pochopení.
Zpět do Reklamace dovolené