Reklamace dovolené:Negativní recenze hotelu
10.2.2016
Uzavřela jsem smlouvu na zájezd do turecka. V cestovní kanceláři nám řekli, že dobré jídlo, hotel na pláži, blízko moře. Nemáme žádné zkušenosti, tak jsme jim uvěřili. Až potom doma jsme zjistili ,že hotel je daleko někde mezi domama a podle recenzí, že je špatnej, plesnivej a špatné jídlo. Bojíme se ted jet, jedeme s malou dcerou a je alergik. Hotel měl mít 3 hvězdičky. Máme ted velkej strach odjed!!!!! Jestli se splní, co píšou lidi, jak máme postupovat? Místo abych se na dovolenou, těšila jsem neštasná. Moc děkuji za ochotu. J.
Vážená paní,
pokud by se opravdu ukázalo, že hotel nebyl v souladu se smlouvou, ani neodpovídal běžnému standardu, můžete zažádat přímo na místě u delegátky CK o okamžitou nápravu vad a všechny stížnosti s ní sepsat. Nebude-li vyhověno Vašim požadavkům a bude se Vám zdát, že Váš zájezd měl vady, které mít neměl, je nutné do jednoho měsíce po skončení zájezdu podat reklamaci CK, kde můžete uvést vše, co se Vám nezdálo a samozřejmě také žádat o slevu z ceny zájezdu. Je nutné mít ale vše potřebně zdokumentováno, nejlépe pořídit fotografie či zajistit si svědky. Pokud i tak CK odmítne odpovědnost za tyto vady, nezbývá Vám nic jiného, než se Vašeho práva domáhat soudní cestou. V tomto případě se neváhejte obrátit na společnost Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace dovolené