Ostatní:Omylem koupená aplikace
10.9.2015
Dobrý den, dcera s největší pravděpodobností 2x klikla na nabídku zakoupení mobilní aplikace, když si hrála na mém mobilu. K danému telefonnímu číslu mám vedený paušál. Aplikace stojí 1375,- a částka mi byla automaticky naúčtována k paušálu. Stalo se to cca před týdnem, zatím mi žádný telefon nepřišel. Když jsem volala na operátora, bylo mi řečeno, že všichni klienti mají automaticky povolené platby přes třetí strany, že částku musím uhradit. Jediné co pro mě můžou udělat je zjistit o jakou společnost se jedná a zrušit platby přes třetí stranu. U požadavku na zjištění třetí strany - názvu společnosti již 3x posunuli termín, údajně na tom stále pracují. Je zde nějaká možnost se bránit? Pravděpodobně se jedná o telefonní číslo ze zahraničí 4545. Děkuji.
Dobrý den,
ve Vašem případě se pravděpodobně bude jednat o zakoupení software pro mobilní telefony, jedná se tedy o nehmotnou věc a žádný telefon Vám zřejmě ani nepřijde. Obecně je odstoupení od takové smlouvy, kdy si zakoupíte elektronicky software, v praxi obtížné, některé společnosti jej přímo vylučují ve svých obchodních podmínkách. Daná společnost nabízí, na základě nařízení Evropské komise, možnost odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, v případě produktů ke stažení tato lhůta běží ode dne elektronického doručení daných produktů na uživatelův účet. V případě, že tato lhůta již uplynula, nebude zřejmě možné od smlouvy již odstoupit v případě, že zakoupený produkt Vám bude volně přístupný ke stažení, záleží ovšem také na přesném znění obchodních podmínek společnosti.
Zpět do Ostatní